laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu

laatste voorbereidingen

Door: Truus&Lina&Helmie&Trudie&Hans&Marion

Blijf op de hoogte en volg Helmie, Trudie, Hans, Marion

26 September 2009 | Nederland, Overloon

nog 5 daagjes en dan kan onze reis naar Zuid Afrika beginnen. we zijn nog een beetje met de laatste voorbereidingen bezig.sommige nog paar daagjes werken:doubt: andere hebben al vakantie gevoel:cool:
inentingen en malariatabletten zijn gehaald.nog wat laatste inkoopjes doen en dan kan de reis beginnen.WIJ HEBBEN ER ZIN IN.
gr Hans en de meiden.

  • 26 September 2009 - 17:57

    Anita:

    Hoi Marion, Hans en tante Truus (en de mede reizigers natuurlijk ook, alleen die ken ik niet).

    Wat een avontuur gaan jullie tegemoet. tenminste voor tante Truus zeker. Heel veel plezier alvast en succes met de voorbereidingen. Vind het leuk om af en toe iets van jullie te lezen als jullie daar zijn. Kijk uit voor de leeuwen en de hyena's!

    groetjes uit Helmond
    Anita X

  • 26 September 2009 - 19:21

    Anouscka:

    moet elk vir iemand iets nog se
    in hierdie land wat luid van alle stemme is
    en blink en brand?

    of,waar die goue lug al lank die aasvoel dra,
    koud n gedoemde waarheid weet
    wat niemand vra?

    uit "het beloofde land"
    van Adriaan van Dis.
    groetjes!

  • 27 September 2009 - 06:27

    Annemarie:

    Ha ma Bardoel, Helmie, Trudie, Marion, Hans en Lina: vanavond (zondag)is Daphne Bunskoek bij 3opreis op safari in het Krugerpark: het begint om 19.50 uur. Ik dacht een kleine kijk -en luistertip om in de mood te komen!
    Ik ga zeker krijgen om herinneringen op te doen.
    Heel veel voorpret en nog meer plezier op vakantie!

  • 27 September 2009 - 17:47

    Marco & Mireille:

    Hoi Allemaal,

    Leuk om jullie te volgen via dit reisverslag. We willen jullie een geweldige vakantie wensen! Ps Helmie & Trudie, wij houden wel een oogje in het zeil...in 't Leker.
    Veel plezier en Liefs van de overbuurtjes

  • 27 September 2009 - 18:28

    Thea Van Balkum :

    Wat leuk dat ik hier zo maar kan komen,dankzij deze link
    Ik wil Lina & Truus graag nog zien voor jullie vertrekken ....Wens jullie alvast allemaal een heel goede reis naar het land waar ze niet op de klok kijken maar alle tijd hebben.Kijk luister en geniet naar dit zo verre mooie land met zijn kleurrijke mensen .

  • 27 September 2009 - 19:41

    Betsy Josemanders:

    Wel een avondtuur Truus en Lina in Afrika.geniet van de reis en het land.
    hoop jullie nog te zien voor jullie vertrekken.

  • 27 September 2009 - 20:02

    Martien Smits:

    +Prachtig dat we zo de reis ven jullie kunnen volgen.
    Heel veel plezier en de groete.

  • 28 September 2009 - 08:21

    Gemma& Saar:

    allemaal een fijne reis gewenst, geniet ervan!!
    Ga jullie verhalen zeker lezen!
    Poot van 'kleine saartje'
    en liefs van mij...
    Gemma

  • 28 September 2009 - 09:28

    Sjo:

    Hallo Marion ik wens jullie een hele fijne vakantie. groetjes

  • 28 September 2009 - 16:18

    Thea:

    Hallo allemaal,
    Kei leuk dat jullie er allemaal waren zaterdag. Ons pap en ons mam hebben genoten.
    Heel erg veel plezier in z-afr en ik ga jullie volgen! Groetjes Thea en Piet

  • 29 September 2009 - 12:37

    Sabine Linders.:

    Hallo oma.

    Ik wens jou en de rest van de groep heel erg veel plezier !

    En wij houden de site in de gaten en zetten er ook wat als je weg bent.

    We gaan jou missen dikke kus van ons.

  • 29 September 2009 - 13:49

    Jannie:

    Hoi vakantiegangers!
    Nog een paar dagen en dan is het zover.
    Vanuit Langenboom wens ik jullie een super fijne reis, geniet er van enne....veel foto`s van wilde dieren maken, altijd mooi Nou de groetjes dan en tot over een paar weken
    Dit geld dan voor Helmie en Trudie de rest wens ik het ook maar die ken ik niet. doeeiiiiiii Jannie

  • 29 September 2009 - 16:18

    Frans:

    Helmie, trudy en reisgenoten.
    Bij deze wens ik jullie een geweldige vakantie en geniet er maar van. Tot over enkele weken dan hoor ik wel hoe het was.

    groetjes frans en ria en kids

  • 30 September 2009 - 13:30

    Jolanda:

    geniet ervan!!

  • 30 September 2009 - 17:21

    Gerrie...:

    GOEIE REIS...
    IK VOLG JULLIE AVONTUREN HIER OP MIJN COMPUTERTJE...

  • 30 September 2009 - 19:16

    Frans:

    Helmie, Trudy en reisgenoten.
    Bij deze wens ik jullie een geweldige vakantie en geniet er maar van. Tot over enkele weken dan hoor ik wel hoe het was.

    Groetjes Frans, Ria en Kids


  • 30 September 2009 - 19:26

    Betsy Josemanders:

    Dag Truus en Lina
    Ik had nog een paar keer gebeld om nog even langs te komen om jullie een hele avonturenreis te wensen,maar ik kon jullie niet meer bereiken. bij deze wens ik jullie een goede reis en een geweldige vakantie.En de mede reizigers ook natuurlijk.
    Ik ga jullie volgen op deze site. Tot over 3 weken......Knuffels Betsy

  • 30 September 2009 - 20:07

    Charlotte:

    Hallo allemaal,

    heel veel plezier met z'n alle en ik wens jullie een hele goede reis.

    x Charlotte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Overloon

zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2009

home sweet home

21 Oktober 2009

Richting Kaapstad

16 Oktober 2009

Wederom lang leve Afrikaans Internet.

16 Oktober 2009

het kost hier niks

13 Oktober 2009

Lesotho
Helmie, Trudie, Hans, Marion

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 868
Totaal aantal bezoekers 122195

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2019 - 07 November 2019

25 daagse ronsreis Suriname

17 September 2018 - 12 Oktober 2018

Namibië 25 daagse rondreis

03 November 2017 - 29 November 2017

25 daagse rondreis Ethiopië

19 September 2016 - 12 Oktober 2016

23 daagse rondreis Peru

08 November 2015 - 30 November 2015

23 daagse rondreis Myanmar

01 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

Reisverslag Vietnam

09 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Swingend & koloniaal Cuba

24 Februari 2012 - 17 Maart 2012

rondreis Costa Rica, Nicaragua, Panama

18 Oktober 2011 - 25 Oktober 2011

zon vakantie

16 September 2010 - 01 Oktober 2010

Jamaica No Problem

01 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

zuid Afrika

Landen bezocht: