Wereld dierendagn 2009 - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu Wereld dierendagn 2009 - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu

Wereld dierendagn 2009

Door: Truus&Lina&Helmie&Trudie&Hans&Marion

Blijf op de hoogte en volg Helmie, Trudie, Hans, Marion

04 Oktober 2009 | Nederland, Overloon

Vanochtend werden wij getrakteerd door een kameelperd (giraf) in onze achtertuin. Ogen amper schoon, maar direct klaar wakker. Het was inmiddels 04:30 uur. Om 05:30 uur zaten wij in onze jeep voor de game drive naar Krugerpark. Let goed op: om 06:00 uur het luiperd gezien!!!! sommige mensen doen daar jaren over, wij doen dit in een klein half uurtje. Geweldig, wat een beest, wat een belevenis.Wij waren nog net aan het bijkomen van de hyena, het eerste wild wat gespot is op deze dag. Maar goed, het luiperd was de eerste van de big 5. Tijdens het ontbijt, konden wij constateren dat wij inmiddels 4 van de big 5 hebben gespot en vastgelegd op camera, te weten: luiperd, africa olifant, buffel en zwartrenoster (neushoorn). Wij intens gelukkig met z'n allen, en dat op WERELD DIERENDAG. Na het ontbijt, crosten wij verder en zagen de LEEUW, met de hele familie. Bijna tranen in de ogen, het geheel was compleet. Kortom, kei happy, al het wild, en de krokodil, het kameelperd, de zeekoei, de koeboe, de steenbok (en die is lief), de blauw wilde bees (genoe), de waterbok, inpala's (duizenden volgens Hans), de duiker, het vlakvark, schildpad, swartkwasmuishond, en alles wat vliegt en in Nederland niet te zien is, is aan ons voorbij gegaan. Een geweldige gamedrive dag volgens onze gids Francis. Iedereen kei tevreden. We waren al gelukkig, en verkeren nu in hogere sferen.(drank) En om het verhaal compleet te maken, wij hebben niet 1, niet 2, maar 4x het luiperd gezien, en jawel zelfs niet 1x, niet 2x, maar echt 4x de leeuw. In het totaal 16 stuks. (ouders & welpjes). Jullie snappen het, Lina is moe, en wij ook.
Zojuist een hapje gegeten hier op het resort, wat nog steeds een paradijsje is. Nu nog een afzakkertje voor vanavond, maar ik denk, niet 1x, niet 2x, maar zal nog wel even doorgaan. Morgen naar de sheeta's en in de avond een night game drive, ook erg spannend.
Iedereen de groetjes daar, voor alle diertjes in Holland een goede Wereld dierendag gewenst. Natuurlijk speciale knuffels voor Shiva en Aybo & Jhaysa. Ook zullen we Bea, Trix en Beppie niet vergeten. Elvis laat zichzelf wel horen, en een nieuwe aanwinst in de hondenfamilie, Shita, mooie naam, prachtige foto, hopen dat jullie veel geluk zullen hebben samen met Jarra.
Groetjes van Hans en de meiden.

• 04 Oktober 2009 - 20:33

Wim Van Der Sluis:

Wat een belevenis!! Dat is wat anders dan een eekhoorn spotten. Prettige reis verder en groetjes.
    Wim

• 04 Oktober 2009 - 20:56

Shiva Aybo Jhaysa:

Hallo, hier is het ook dierendag. Wij vandaag extra verwend door wandeling met Sandra en later op de dag nog een. Nu liggen we met z'n drieen op de bank. Gaat super goed. Dikke knuffels van ons.

• 05 Oktober 2009 - 06:25

Annemarie:

stelletje geluksvogels op werelddierendag nog wel!

• 05 Oktober 2009 - 11:10

Gerrie...:

Kei leuk om te lezen wat
    jullie allemaal doen en zien daaro... Super...
    Geniet ervan...
    Ik ga hier de (wilde)beestjes (poesjes) verwennen en knuffelen... X

• 05 Oktober 2009 - 16:39

Paul:

Spannunt! Houden jullie de raampjes wel goed dicht? Of zit je hoog boven op zo'n open terreinwagen? Zal er in elk geval wel heel stoer uitzien. Prachtige ervaringen! Ben heel benieuwd naar de foto's.
    Groetjes,
    Paul

• 05 Oktober 2009 - 16:59

Jasper En Arian.:

Oooh om jaloers op te worden!!! Lijkt me echt geweldig daar! Zitten wij hier in de trieste stromende regen met af en toe een verdwaalde mus die voorbij vliegt....Ben benieuwd naar de foto's. Jullie krijgen allemaal heel veel groetjes van ons pap en ons mam.
    Tot snel xxx

• 05 Oktober 2009 - 17:16

Marco & Mireille:

Hoi Allemaal,

Wat gaaf al die dieren, wij zijn erg benieuwd naar de foto's. Fijne vakantie verder en geniet er lekker van!!