Wederom lang leve Afrikaans Internet. - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu Wederom lang leve Afrikaans Internet. - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu

Wederom lang leve Afrikaans Internet.

Door: Hans & z'n meiden

Blijf op de hoogte en volg Helmie, Trudie, Hans, Marion

16 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Gisteravond hadden we ons verhaal helemaal klaar, alleen is de helft maar door jullie te lezen, aangezien het internet ineens uitviel.

Vanavond, na zo'n half uurtje typwerk, alweer hetzelfde verhaal, kortom, lang leve Afrikaans Internet.
Wij moeten er heel wat voor over hebben om jullie wat te laten lezen.

• 17 Oktober 2009 - 15:10

Frans En Ria:

Erg leuk om te lezen de verhalen en de foto's zijn erg mooi. Is volgens mij toch wel anders in het wild als in de dierentuin. Ben erg benieuwd naar de verhalen en fot's als jullie terug zijn.
    Geniet er nog maar even van en tot spoedig.

groetjes frans en ria van L

• 18 Oktober 2009 - 08:08

John & Greet:

Wat maakt het uit zo'n internet, ht gaat om jullie beleving. Een vakantie om nooit te vergeten. Ik beleef onze vakantie's zo opnieuw door jullie verslagen. Geniet er nog van. Groet UUT KUUK. P.S. ik denk dat jullie (Marion/Hans) kippetjes het hier erg naar hun zin hebben (of ze nog naar Loon willen is nog maar te bezien).

• 18 Oktober 2009 - 11:34

Joyce:

ooooooooooowat zien die foto's dr toppie uit! ben zo jaloers....zit hier in de regen...sneeuwt nog net niet ;) haha..ok overdrijven is ook een kunst maar...koud is t zeker wel! have fun!!

• 18 Oktober 2009 - 14:11

Paul:

Hoi Marion en Hans,

Nog steeds heel boeiend om jullie verhaaltjes te lezen. Walvissen gezien! Wauw! En zoveel andere exotische beessies. Mooi. Ben heel benieuwd naar jullie foto's! Over 4 dagen al weer naar huis? Klopt dat? Zullen jullie wel helemaaaaal geen zin in hebben.
    Groetjes,
    Paul

• 18 Oktober 2009 - 14:44

Hans En Sandra:

Waauw!!!!!!
    Keimooie foto's. Dat luipaard! Was ie echt zo dichtbij? En die olifant! Wij zijn zo benieuwd naar al jullie foto's en verhalen. Geniet, beleef, ervaar, zodat jullie ons helemaal kunnen meenemen naar Afrika als jullie weer terug zijn in het Loonse bos. Hier wachten de wilde bosvogeltjes al op jullie heerlijke verwennerijsnoepdingetjes. Liefs Hans en Sandra

• 18 Oktober 2009 - 15:22

Sil En Ingrid:

heeeey!! wij konden jullie mailtjes niet openen, maar onze buurman heeft het nou eindelijk gefixt omdat ik dat wilde voordat jullie weer terug komen v.d. week!! Echt SUPER gaaf en mooi die reis van jullie en die foto's!! Leuk om zo te volgen, groetjes aan jullie allemaal uut kuuk xxx fijne laatste paar dagen nog

• 19 Oktober 2009 - 09:12

Anous:

het houdt maar niet op he?
    wat een hoop indrukken.
    hier kunnen jullie straks thuis nog lang op teren.
    heel veel fun en genieten nog gewenst uut sambeek.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 19 Oktober 2009 - 10:44

Jasper En Arian.:

Het ziet er allemaal super uit zeg!! Nog een paar dagen en dan zit het er alweer op, geniet nog van de laatste dagen!! Wij hebben hier trouwens ook een leuk nieuwtje Eric en Jannie hebben een super mooie gezonde dochter, Lindsey!!! Tot snel xxxxx

• 19 Oktober 2009 - 18:13

John Van Greet:

een groet uit afrika

Ons Marion had nog even gebeld.
    Ons mam ook nog even aan telefoon gehad.
    Alles gaat goed, ze hebben het er reuze naar hun zin.
    Marion gaf aan dat ze moeilijkheden had met mailen, ze zouden vanavond nog kijken of het wou lukken.
    Lina lag uitgeteld op de bank, maar ging zich toch nog even gereed maken voor de maaltijd.
    De temperatuur was daar tussen 30 en 40 graden vandaag.
    Gisteren waren ze op de tafelberg geweest en toen was het er nog koud, de jas moest aan, maar vandaag is het weer prima.
    Vandaag naar Robbeneiland geweest, was heel indrukwekkend.
    Ze genieten nog volop
    Maar
    ze zijn aan het aftellen, donderdag komen ze weer naar huis.

grt JOHN

• 20 Oktober 2009 - 11:21

Karin:

Hoi
    Wat een ontzettende leuke verassing lag er vanmorgen in de bus.Kei bedankt voor deze attentie.Ik hoop dat jullie genieten van de laatste dagen en zeker wil ik jullie een goede terug reis wensen.Karin Mares en Duuk.

• 20 Oktober 2009 - 16:37

Theo En Annie:

Jullie verslagen weer gelezen wat zien jullie veel mooie dingen.
    Truus Lina en de rest hebben jullie nog wel zin om naar huis te komen.Wij hebben genoten van de verhalen, en onze wens om naar Zuid Afrika te gaan wordt steeds groter.maar wie weet.
    Veel groetjes en we hopen dat jullie een goede terug reis moge hebben.
    Theo en annie Vogels.

• 21 Oktober 2009 - 11:15

Roy En Caroline:

Hey Hans en z´n vrouwen!
    Vandaag is het dan helaas voor jullie ook het moment van afscheid.. Wij zijn alweer helemaal ´ingeburgerd´ in ons eigen vertrouwde kikkerlandje. We missen het onbezorgde, geweldig mooie en gezellige Afrika al wel hoor!! We zullen die reunie dan ook maar snel plannen ;) We wensen jullie een fijne, rustige terugvlucht!

Groetjes uit Zeeland