jamaica - Reisverslag uit Negril, Jamaica van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu jamaica - Reisverslag uit Negril, Jamaica van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu

jamaica

Door: Hans & Marion

Blijf op de hoogte en volg Helmie, Trudie, Hans, Marion

19 September 2010 | Jamaica, Negril

hier dan eindelijk een verslagje van ons.er is maar weinig tijd.nu 3 dagen hier in het mooie Jamaica en we voelen ons helemaal thuis. donderdagavond laat aangekomen na een vermoeiende reis met tussenstop op de Domenicaan.om 23 uur plaatselijke tijd naar bed dit was dus na 26 uur. het is hier 6 uur vroeger als in NL. vrijdag morgen vroeg weer wakker en dan maakt het uitzicht het weer alles weer goed en ben je de reis snel vergeten.
alles is echt super. hotel, eten, drinken en de Jamaicanen ook geweldige lui.na 3 dagen al het een en ander gezien van de omgeving. maar ook al lekker geluierd, want het is echt HEET. Morgen vertrekken we voor 2 dagen naar Kingston, eens kijken waar Bob Marley geleefd heeft.
Na Kingston proberen we weer ff te internetten. nu op naar het terras naar de heerlijke rum.
Ja Man ( bij elke zin gebruiken Jamaicanen dit. het betekend Respect.
dikke xxx voor iedereen en vette knuffle voor onze Shief en haar vriendinnen.
voor Jill alvast gefeliciteerd met je verjaardag xxx.

• 20 September 2010 - 07:03

Ton & Ine.:

Hoi Hans & Marion,

Wat fijn om te horen dat jullie genieten van de vakantie.
    Morgen gaan wij op vakantie naar huisje nr. 46. Wij hebben er zin in!!
    Maak er samen nogeen fijne, onvergetelijke tijd van.

Groetjes Ton & Ine.

• 20 September 2010 - 09:00

Cleo:

Hee daar lekker genieten van alles. Boek is al uit. Was weer spannend. Zaterdag hebben we gemountainbiked 28 km was leuk. Als het weerbericht klopt mogen wij deze week ook nog een beetje nazomeren. XCle

• 20 September 2010 - 09:46

Tonnie En Henk:

Ja Man...Slow down...and enjoy..

• 20 September 2010 - 15:56

Harold:

Schatten,

Geniet, geniet, geniet.... en als je een verdwaalde Wailer tegenkomt, doe ´m de groeten van me.

Cheers, Harold

• 20 September 2010 - 16:29

Harry En Jolanda :

Geniet ze saampjes..hier word t herfst....xxxx van ons

• 20 September 2010 - 16:36

Paul:

Hadie Hans en Marion!
    Klinkt goed allemaal. Geniet ervan! Maar babba, roken ze daar geen ganga meer?

• 20 September 2010 - 16:53

Pw.brabers@hetnet.nl:

DAG JONGELUI,

jULLIE WAREN SNELLER VERTROKKEN ALS IK DACHT.
    jullie genieten en dat
    was de bedoeling.
    Ik meld me weer.
    Die oude uit doetincj=hem

• 20 September 2010 - 18:23

Hans En Sandra:

Yey, ja man, drinku rummie dansuh reagge, slow man, keep it cool, enjoy,
    have fun, ik zie het helemaal voor me, heerlijk! wel een mooie pet kopen Hans!! In de juiste kleureh, en Marionneke een tof giletje of zo. Dance de reagge beat. Geniet!
    Liefs, Hans en Sandra

• 20 September 2010 - 19:54

Tejo En Wilma :

Bon Bini, Hier Bonaire.

Kon ta bai?
    Duchi's geniet. Doe ik ook.

Mi ta sinti bo falta.

Dikke vette knuf!!!!!!
    Wilma

• 20 September 2010 - 21:32

Mam:

Hoi jonge lui
    Het is fijn te horen dat jullie het naar de zin hebben.Hier alles goed wel fris maar morgen word het beter.Ook wilma heeft naar haar zin en dat hoor ik graag verder pas goed op elkaar en geniet er van.
    Groetjes Mam xxxxxx

• 21 September 2010 - 06:07

Anouscka:

leuk dat jullie het zo fijn hebben.
    geniet er nog maar van .
    we komen op bezoek als jullie terug zijn.
    misschien willen jullie wel mee op de boot een keer.
    kusjes van allemaal
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 21 September 2010 - 10:11

Ronnie En Anne:

Hoi luitjes,

Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Klinkt geweldig! Wij hebben het ook helemaal naar onze zin in ons 'vakantiehuisje'! Helemaal happy zijn we! Dus bedankt daarvoor :D
    Met de kippetjes is alles goed en met de doesjes ook! Geniet er lekker van en tot horens

Liefs Ronnie en Anne

• 21 September 2010 - 19:04

Shiva, Jhaysa & Aybo:

Reggae en rum, zo te horen gaat het goed daar bij jullie. Niet te zat toch, jullie moeten alles wel bewust meemaken.
    Met mij gaat het goed. Heb net weer een drie kwaartier met die Aybo geworsteld, en dat alles zonder geluid. totdat onze Jhaysa zich ermee ging bemoeien, dan gaat de volumeknop even aan.
    Ik vind het hier wel prima zo, vaak naar de bossen, heerlijke speelweide waar veel rondjes gerend worden. Ook heb ik samen met Aybo al weer in de sloot gelegen, dat is pas genieten. Binnen in huis is de zandbak net zo groot als buiten, stofzuigen helpt niet.
    Het weer is hier prima voor ons doesjes, gelukkig geen 32 graden net zoals bij jullie. Ik ken al bijna alle buurthonden, Jip en Joekel, Rosie vind ik ook interesant, en Vegas is wel heel erg groot. Ook heb ik inmiddels een paar keer met Elvis gesreeld, spelen met Elvis, daar zijn gewoon geen woorden voor.
    Ik hoop dat jullie nog lekker genieten van de Jamaicanen en hun gewoonte, ik geniet hier van de bouwvakkers,(heerlijk al dat witte zand), de buurthondjes, van mijn vriendinnen en ook van mijn tijdelijke baasjes.
    Een dikke knuffel voor jullie van mij en alle andere meiden hier.
    Veel liefs van Shiva.

• 21 September 2010 - 21:47

Marly:

hoi marion en hans
    super dat jullie het zo naar je zin hebben we missen de beste planner wel hoor
    veel plezier en doe het heeeeeeeeeeeeel rustig aan daar pas je maar aan
    groetjes
    bob

• 22 September 2010 - 09:21

Sil En Ingrid:

heeeey rasta-luitjes; heeeeeeerlijk!! jullie vakantieverhalen spreken voor zich. Geniet nog de rest van jullie verblijf, maar jullie kennende lukt dat !! Heel veel liefs uut kuuk xxx