thuis na een onvergetelijke reis. - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu thuis na een onvergetelijke reis. - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu

thuis na een onvergetelijke reis.

Blijf op de hoogte en volg Helmie, Trudie, Hans, Marion

29 November 2017 | Nederland, Overloon

Woensdag 29-11-2017

Op het vliegveld in Addis Ababa krijgen wij om 01.00 uur een flesje water en muffins uitgereikt. Ai, dat kan weinig goed betekenen. uur

Gelukkig gaat ons vliegtuig wel vertrekken om 1:20 uur. 1 uur en 5 minuten vertraging.

Wij hopen met z'n allen in het vliegtuig te kunnen slapen, we vliegen ook gedurende de nacht.

Menigeen redt dit, oogjes gaan dicht, en er wordt in ieder geval gerust.

In Milaan stoppen wij voor een tankstop, uiteindelijk komen wij om 08:45 uur aan op Brussel airport.

Bijzonder, meer dan een uur vertraging en slechts 15 minuten latere aankomst.

We drinken een bakkie Belgische koffie, én die is echt niet lekker. Geef ons de echte Ethiopische koffie maar.

Na enige tijd een telefoontje, de taxi is gearriveerd.

het duurt even voordat we hem gevonden hebben, maar als we Jan met zijn bus zien, zijn wij allen blij.

Fijn dat we opgehaald worden, fijn dat we dit voor onszelf geregeld hebben.

Helemaal fijn, omdat onderweg terug naar Overloon Trudie aangeeft ziek te zijn. Zij voelt zich niet oké.

In Overloon staat er een welkomstcomité klaar, in ieder geval familie en drie hondjes. Heerlijk om hen weer om ons heen te hebben.

Heerlijk voor iedereen, behalve voor Trudie, die wil maar één ding, naar huis, naar bed.

wij kijken terug op een prachtige reis.

groetjes

• 03 December 2017 - 18:22

Mariet Ter Bogt:

Hallo allemaal ik heb genoten van jullie reisverslagen en foto's ik heb samen met Dinie Annie en Martin een groot gedeelte van die reis gemaakt. We hadden toen ook hele dubbele gevoelens bij dingen die we gezien hebben. Volgens mij hebben we elkaar al eens ontmoet op reis in Vietnam en hadden een meneer die had de mooiste vrouw van de wereld, dat zegt toch misschien nog genoeg? Misschien tot weder hoorns groetjes Mariet.

• 03 December 2017 - 18:51

Ger En Cindy:

Welkom thuis, wat een gave reis. We hebben meegenoten!

• 04 December 2017 - 00:14

Wim:

Fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen! Bedankt voor de mooie verhalen! Wij zijn heel wat te weten gekomen over een land waar je niet zo snel heen zou gaan op vakantie. Lekker nagenieten en uit rusten.

• 04 December 2017 - 10:27

Shiva Aybo En Jhaysa:

• 04 December 2017 - 18:29

Betslucassen:

welkom thuis. indrukwekkende verslagen en mooie foto's