Melon resort - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu Melon resort - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu

Melon resort

Door: Hans,Helmie,Marion,Trudie

Blijf op de hoogte en volg Helmie, Trudie, Hans, Marion

26 Oktober 2014 | Vietnam, Mui Ne

Resort Melon,
Na ons ontbijtje met z'n allen naar het zwembad vertrokken.
Heerlijke temperatuur, lekker water, en vanuit het zwembad uitzicht op zee. Wat wil een mens nog meer.
De enige gasten meer in ons resort waren een Koreaans gezin met 2 kinderen. Na een uurtje zwemmen waren ook zij vertrokken, en hadden wij het zwembad voor onszelf.
Luxe volop. Na de lunch, vanaf ons ligbedje onder de parasols, besloten om toch nog een activiteit te gaan ondernemen.
Rond 15.00 uur namen we een taxi naar Suôi Tiên, de fairy stream. Volgens de verhalen die wij gelezen hadden over activiteiten in de omgeving van Mui Ne, moest dit een mooi stukje natuur zijn.
En inderdaad, vlak achter de huizen stuiten wij op een klein beekje waar we doorheen moeten lopen. We zien links en rechts van ons mooie zandsculpturen, ontstaan door de natuur.
Onwaarschijnlijk hoe zo iets kan groeien. De kleuren zijn rood, geel en wit zand, sommige stukken versteend, andere stukken prachtig door de natuur gevormd. Hoge zandbergen, waar water doorheen sijpelt. Wij zijn erg verrast door dit stukje ongerepte natuur, waar je alleen door te lopen door een waterstroompje van kan genieten.
Na afloop van dit bijzondere plekje, zijn we het dorp ingelopen. Wat winkeltjes gekeken en gesponsord en bij een leuk restaurantje heerlijk gegeten.
Geluk hadden Trudie en Hans, voor de cocktails telde een happy hour, twee bestellen, eentje gratis. En laten ze hier nu ook nog eens Cuba Libre hebben.....
Die twee genieten dubbel.
Na deze leuke gezellige avond terug naar ons resort, om heerlijk te gaan slapen.
Inmiddels hebben we besloten om morgen vroeg zeer vroeg op te staan.