mail van reisgenoten - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu mail van reisgenoten - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Helmie, Trudie, Hans, Marion - WaarBenJij.nu

mail van reisgenoten

Door: Costaricaantjes

Blijf op de hoogte en volg Helmie, Trudie, Hans, Marion

04 April 2012 | Nederland, Overloon

mail van Claudia
beste mensen, hierbij de adressen elkaar hebben lijst om al die duizenden foto s uit te wisselen. Bedankt voor de mooie reis die we met elkaar hebben gemaakt en veel plezier in Nederland, abrazo claudia

mail van ons
hallo reisgenootjes

ook wij zijn weer veilig gearriveerd in het mooie brabant na een hectische terugreis. Nee Miami staat absoluut niet in het rijtje van favoriete luchthavens. wat een chaos. maar gelukkig kwamen wij een engels stel tegen die ons geholpen hebben om met express Connection via een binnenweg de duanne door te sluisen. anders hadden we waarschijnlijk nog in die lange rij gestaan.volgens mij was deze beambte ook aan het schaften want er zat absoluut geen schot in.

wij (Hans & Marion) hadden de mail van Claudia niet ontvangen. dus mochten jullie reageren op de mail van Claudia en beantwoorden op alle. dan staan wij er niet bij.
via Mam (Truus) hebben we dan wel de adressen overgenomen.

Peter we zijn ook nog benieuwd of je je koffer hebt ontvangen? en we begrepen dat Martien en Gerda ze ook nog niet hadden.is dit alsnog goed afgelopen?
helaas hebben we jullie hierna niet meer gezien.

wie de foto's wil delen, is dit misschien een optie:

kijk op www.mijnalbum.nl en maak een account aan.(gratis voor 1GB foto's te plaatsen.)je kunt ze openbaar plaatsen of in een eigen album.
overige wijst zich eigenlijk vanzelf.
door een link kun je je reisgenoten laten weten dat je een album geplaatst hebt.
de foto's zijn dan te dowloaden.
we zien ze tegemoet hopen we.
zo gauw wij ze uitgezocht hebben zullen we de beste ook plaatsen.

thanks alle en speciaal Claudia voor de geweldige reis.
xxx Hans & Marion

mail van Peter Wakkee
Hallo Claudia ,
We hebben het gehaald.
Miami , wat een ramp : een vol uur wachten voor de paspoortcontrole . Daarna de bagage ophalen , door de douane en opnieuw inchecken en natuurlijk weer security . Gelukkig bleek de werkelijk boadingtime van het volgende vliegtuig een half uur later , dan aangegeven . Vervolgens werd nog gewacht op enkele laatkomers , zodat we met 20 minuten vertraging in Londen aankwamen . We hadden dus maar een uur om over te stappen ; net voldoende in ver band met de onzettend lastige security-sukkels.
Dus als je naar Nederland gaat , vermijdt Miami , zeker in het weekend.
Nogmaals bedankt voor de geweldige vakantie
Groetjes ,van Peter Wakkee

Mail van Jacqueline
Hallo lieve allemaal,
Zelf goed gearriveerd in het Nijmeegse, Gerda in Houten naar moeders. Ze is inderdaad haar koffer kwijt, tot nu dan. Die van Marriet en Diny waren in London achtergebleven, die van Gerda helemaal zoek. Zelf leuk met Zd Afrikaan in de rij in Miami kunnen praten, die bevestigde dat Miami hier berucht om is... Ik denk dat we Boabab daar zelf maar even attent op moeten maken, zal dat zelf zeker doen, al die hectiek is niet goed voor een mens na zo'n ontspannen reis, toch ;-))
Ben heel benieuwd naar al die mooie foto's. De mijne nog niet bekeken, maar hoop nog steeds wat mooie beestjes te ontdekken op een groter scherm...... Heb geweldig leuke reis gehad, zeker dankzij alle gezellige en lieve mensen in de groep! Iedereen die mij geholpen heeft toch nog wat beesten te ontwaren in alle bladen en op alle tak : nog mijn hartelijke dank! Wat ik niet heb gezien houd ik tegoed op jullie foto's!
Nog een belangrijk punt : de mail is dus wel aangekomen zoals blijkt, maar mijn adres is in werkelijkheid: jacky.versteeg@gmail.com, dus met een "punt" tussen voor- en achternaam! Geen idee waarom dit geen verschil uitkomt met binnenkomen van mail.

lieve groet, en wie weet tot ziens!
Jacqueline

Mail van gerda
Lieve mensen,
Ik ben weer thuis ( in Nijmegen) en lees nu jullie mailtjes.
Mijn moeder ( 96)was blij dat ik langs kwam, ik heb zelfs nog wat rozen kunnen snoeien!
Ook ik heb een geweldige reis gehad, hoewel ik volgende keer weer meer cultuur erbij wil.
Heb weer veel lieve, fijne mensen ontmoet, en een hele goede reisbegeleider en chauffeur !!!
Mijn koffer staat inmiddels op Schiphol!!! En wordt dinsdag thuis gebracht.
Dan kan ik eindelijk uitpakken en wassen. Ik ben wel superblij dat hij terecht is......wat had mijn buurman zonder al die kroonkurken, ik zonder opladers en geen enkel souvenir!
Dank voor jullie gezellige aanwezigheid en gesprekken.
Ik hoop jullie nog eens te ontmoeten ,in ieder geval via mail en foto's!
Lieve groet van Gerda

mail van Claudia
hoi Hans en Marion, gelukkig dat alles toch nog is goedgekomen. die amerikaanse luchthavens zijn idd waardeloos. je kunt er maar bter altijd met de express doorheen. inpakken en wegwezen maar het is altijd wel stressen. Ben blij dat jullie het hebben gehaald en zo te horen vinden jullie het ook niet erg om weer thuis te zijn. ik ben aan het wennen maar ook aan het genieten van de vrijheid de hondjes de yoga en de golven en de terugblik op een hele mooie reis. nog erg bedankt voor de royale fooi. ik heb er in ieder geval een vlooienband en heel veel voer voor gekocht en we gaan nog een keertje met negrito naar de diernearts maar dat vinden jullie vast niet erg. Gisteren een uitstapje gemaakt naar een mooie plek in de bergen waar een van de yogaleraressen woont en werkt. ter plekke nog een zielig geval gevonden die ispontaan verliefd werd toen ik de teken uit zijn kop draaide en met de auto moest worden teruggebracht dat wordt ook nog een parasietenkuurtje. Als ik geen werk krijg in de komende twee maanden hoop ik op die plek vbrijwilligerswerk te kunnen gaan doen.
Frans en bertie liggen veilig hele dagen aan het zwembad. Dat zou niks voor jullie zijn maar zij worden er een vbeetje blij vcan. ik heb ze zaterdag opgezocht en morgen ga ik weer even langs.

De plek waar ik hoop te gaan vrijwilligeren ga ik zeker opnemen in mijn reisplan dat steeds serieuzer lijkt te worden. maar het duurt nog wel even voordat dat gaat gebeurenb wie weet hebben jullie tegen die tijd weer zin. ik zou het geweldig vinden maar dat is julie inmiddels vast wel duidelijk geworden. geniet van het brabantse land.
liefs
claudia

Mail van Peter
Hoi Marion,
Er waren er 4 waarvan de koffers niet meekwamen. De meeste koffers waren nog in Londen. Die zijn met het volgende vliegtuig meegekomen, hiervoor heb ik een uur langer moeten wachten. Ik kon via een achterdeur weer bij de lopende band komen. Daar heb ik ook de 2 andere koffers voorbij zien komen. Alleen de koffer van Gerda konden ze niet traceren. Hoe dat afgelopen is weet ik niet.
Zal komen weekend eens kijken of ik de foto's kan plaatsen.
Groetjes,
Peter Alderliesten

mail van Jacqueline
Ha die Marion en Hans,
Aan het genieten van het mooie lenteweer hier? In ieder geval is het weer een prachtige zondag he!
Al iets gedaan met jullie foto's, want ik ben wel heel benieuwd! Ik vind het zelf een pokkewerk om het allemaal uit te zoeken, maar een fotoboek komt er zeker! En het valt me toch nog reuze mee hoeveel beesten ik toch nog goed op de kiek gevangen heb. Nog steeds heel jammer dat ik die dag fotograferen kwijt ben, maar er zit hier een fotozaakje dat claimt verloren gewaande foto's van SD kaartjes terug te kunnen halen. Heb er een hard hoofd in, maar hij mag het proberen.. Misschien hebben jullie al iets gedaan met die site mijnalbum.nl maar heb ik de code niet ontvangen door fout mailadres of zo. Zou graag jullie prachtige foto's willen zien, hoop van jullie te horen!
lieve groet, Jacky




















Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helmie, Trudie, Hans, Marion

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 686
Totaal aantal bezoekers 122321

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2019 - 07 November 2019

25 daagse ronsreis Suriname

17 September 2018 - 12 Oktober 2018

Namibië 25 daagse rondreis

03 November 2017 - 29 November 2017

25 daagse rondreis Ethiopië

19 September 2016 - 12 Oktober 2016

23 daagse rondreis Peru

08 November 2015 - 30 November 2015

23 daagse rondreis Myanmar

01 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

Reisverslag Vietnam

09 Februari 2013 - 02 Maart 2013

Swingend & koloniaal Cuba

24 Februari 2012 - 17 Maart 2012

rondreis Costa Rica, Nicaragua, Panama

18 Oktober 2011 - 25 Oktober 2011

zon vakantie

16 September 2010 - 01 Oktober 2010

Jamaica No Problem

01 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

zuid Afrika

Landen bezocht: